Gjort julgodis med Amanda :)

Lugn dag idag...vaknade tidigare än vad jag brukar göra hahah lite skönt...brukar sova annars till drygt halv 1 xD
Aja gick i pyjamas fram till middag...så åt vi lax, pressad potatis och smält smör till gotti gott ^^
Efter så tog vi de bara lugnt, sen följde jag med pappa till affären för att handla saker till julbaket :))
Ah och kl 15:00 så skulle Lina ha pjäs i kyrkan, så följde med för att göra min uppgift i religionen gött nu e den fixad!! Dock lär väl Felicia få gå själv nu menmen xD
Jaaa satt i kyrkan och stank mint med...skämdes fan :/ Lät mamma smörja in hela ryggen på mig med tigerbalsam så ja...usch :((
Efter kyrkobesöket blev de fika och sånt i församlingshemmet ^^ Och efter åkte vi hem för att fika med grannarna + göra julgodis (bilder kommer upp!!)
Blev amerikansk fudge, tryffel, marsipankulor och ischoklad :)
Gottigott!<3
Kram! :)

Eftermiddagen :))

Efter att ha varit på Åhléns så tog jag bussen till Torp Köpcentrum för att handla lite julklappar, gjorde av med en del pengar hehe...men älskar att handla till andra as kul ju! :D
Ah efter julhandeln så blev de till att åka hem sov på bussen sen kom morfar och hämtade mig i Kungshamn och körde hem mig ^^
Och när jag kom hem så slog jag in julklappar, dammsög rummet (tills proppen gick :( )
Aja så då gick man ner och la sig i soffan med kudde och filt och somnade :) Ska fortsätta sova nu och prata med Sofie och Robin :*<3

Puss och kram!

Sjukling!

Eller sjuk och sjuk...ser mig inte som sjuk när jag bara e allmänt förkyld xD
Gårdagen var de skrädderi hela dagen och när jag kom hem sov jag för de mesta i soffan eftersom jag inte har någon ork alls :/
Sen blev de att duscha, öva lite på talet i np svenska och sen soooova! :)
Seriöst drömt olika mardrömmar varenda natt nu i veckan, vaknar typ alldeles panikslagen...hemska med främst att de som står mig nära skadas, dör eller något annat hemskt :(

Aja, idag så vaknade man försökte äta smörgås för en gångs skull men fick bara i mig några tuggor kunde inte svälja...pappa ville hålla mig hemma men ah...
Sen så var bussens värme sönder så vi åkte i 1,5 timmar med endast -8 grader...somnade gjorde man oxå i kylan helt utmattad :s Vaknade alldeles stelfrusen as ont gjorde de :(( Sedan gick man till skolan i -11 grader usch burr :s
Aja hade sen svenska b nationella fick MVG allt som allt yey hihihi ^^
Sen var de lite samhällskunskap för att sen sluta vid 10:20 och då äta och dra ner till stan! :)
Kramis!<3

Woho done!!!

Suttit i sängen ett tag och typ tänkt, chattat, smsat och lyssnat på musik :)
Sen tänkte jag att jag skulle göra lite nytta så skrev klart mitt svenska tal i nationella provet så e de klart tills på fredag härligt!! Ska bara öva på de imorron och kolla tiden :))
Yes men chattar med Sofie och Jojo just nu, Robin och Jonas stack för att sova...aja småbarn ska ju sova såhär dags hihihi ;) Nejmen ja...
Ska väl lägga ifrån mig mobilen med och försöka slappna av så jag kan somna ^^
Har så sjukt ont i hals, mage och öron med usch, vill inte bli sjuk nu pallar inte de :(( Jävla väder...
Aja nattinatti!<3

Äntligen hemma, mys i soffan<3

Bussen var försenad jobbigt läge :((
Aja blev inte bättre av att en tant med as pipig och jobbig röst satt och klagade om allt, och pratade som fan :/ Jävla kärring, trött i huvudet för de :( "Jag har så ont i ryggen", "Kan du inte köra mig dit kommer aldrig kunna bära mina väskor", "Jag har inte sovit på 2 dygn är så trött".... Seriöst håll käften ville man bara skrika :(((
Aja så hämtade pappa mig och sen blev de till att äta kvällsmat :)
Nu ligger man i soffan och tar igen sig och smsar med hjärtat mitt som tåget e rejält försenat för :((<3
Kram!<3

Vägen till bussen ^^

Min vän har ett gäng killkompisar hon brukar sitta med på bussen...de gick med oss till bussen så fick ett par snöbollar på benen...ingen aning om vilka dom e mer än att de e hennes kompisar, men de vet vem jag e för hon har pratat om mig :( Så de vet typ att jag e jävlig och uppkäftig :(( Så kom han som kasta snöbollar på mig och bara "haha du e för liten och snäll för att kasta tillbaka" blev sur så han fick en rätt i huvudet puckot :( Sen skulle de ha med mig på deras buss jag bara nä vill inte...trött på dom redan vill inte vara en i "gänget" de e as mysko... Då skulle två av killarna ta tag och lyfta på mig på bussen jag bara men vafan!
Så hon varnade dom för att de nog får hjärnskakning om de försöker lyfta upp mig...så då tog han med snöbollar tag i min väska och "hahah nu följer du med oss" Så trodde han att han var värsta biffig...seriöst patetisk...så jag drog till i väskan och han ramla nästan framlänges. Han bara "jävlar liten och stark flicka" Tro fan de när inte folk låter mig vara...
Så kom hennes ex och tog tag runt midjan på mig för att fösa mig till dörren jag bara ska inte med...hatar när folk ska ta på mig alltså gah!
Hade sån lust att slå till honom för de kändes bara konstigt när han gjorde så usch :s
Näääe, slutade med att jag fick som jag ville...men de lär väl vara på mig mer än de nu :/

// Emma<3

Vafan fattar inte folk för?!?

Haft 5 st nya randoms som skrivit till mig på kik idag...varav jag fått blockat och massa skit blir så sur :(
Så fattar de inte heller alltså vafan :/

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Ååh ja snökaos idag med då blåser och snöar som fan...vad ska man säga? Älskar snö men denna kylan usch :s
Aja vakna lite sent vid halv 6 så gjorde jag mig i ordning och drog till bussen, smsade med min lilla älskling tills jag somnade så SJUKT djupt...vaknade av att Johanna väckte mig precis när vi skulle gå av så gick av helt nyvaken. Like a zombie...;) Nejmen ja, utmattad tjej som fan xD
Hade tydligen fått 4 nya kikmeddelanden som jag inte vaknat av...eller ja 5 om man räknar med att Robin skickade två st xD
Stackarn<3
Hmm ja så gick man upp till skolan as fint ute med all snö men ack så kallt :((
Ja första lektionen var religion typ tolkade en text från Nya Testamentet och även kollade fakta om svenska kyrkan. Sen var de samhällskunskap där de var redovisningar om länder i Sydamerika ^^ Gick väl bra :)) Sen var de lunch och nu e de projekt arbete ^^ Dock tog vi en kvart på lektionen och kollade på dagens avsnitt av julkalendern wiho :DDD Sååå mysig<3
Aja ska fortsätta jobba nu see yah!

Nattinatti! :))

Dags för mig att sova nu...ska försöka vara pigg imorron :)
+ Att mensvärken och laktosen tar knäcken på mim mage just nu usch :/
Skulle behöva ha någon varm här just nu...:((
Aja nattinatti sov så gott!!
Nu har ni lite att läsa i alla fall *duktig Emma*
puss<3

Folk e ju helt störda...

Kommer lite bilder som jag printat på idioter :))
//Emma.

Adventspyntat hihihi!

Ååååh ja julen e ju snart här Wiiie!!
Älskar verkligen den högtiden så sjukt mysig ju :))
Så mamma pyntade mitt fönster finfint!
Känner riktigt julkänslan i hela huset nu!!

Och min söta julkalender hihihi :*<3

Skolan måndag - tisdag.

Igår så var de till att vakna tidigt igen...usch och fy :s Aja sov gött på bussen in till skolan så :) Sen var de iskallt att gå upp :s
Hade samhällskunskap första timmen där de var redovisningar om länder i Sydamerika, sen var de skrädderi D där jag fått ihop min korsettsstomme och även provat den (bild kommer sen...) Ah och efter det var de Engelska B där de var övning inför speaking på tisdag och även förberedande inför idag (tisdag). Var helt slut när jag kom hem typ...så tog de bara lugnt, läste, städade, kollade på tv och slog in julklappar ^^

Och idag då...vakna tidigt igen...sedan sov man väldigt oroligt på bussen inte de bästa kanske...var något inträngd med :/ Aja gick till skolan, frös typ ihjäl snöstorm som fan inge kul alls :'( Ja så första 2 timmarna hade man nationella prov i engelska b, kan ju säga att de gick uruselt och e de sämsta provet jag någonsin skrivit sög totalt...as svårt :/
Nog om de...efter så var de bild o. form färglära och sen var de skrädderi d då jag lyckades få i mina skenor! Woho!! Satt och lekte med tändaren på lektionen med hihihi...nejmen skulle bränna plast xD
Sen var de klass 1 varning så blev ju till att försöka ta sig ner till bussen usch och fy!!! Iskallt verkligen :s
Aja sov hela vägen hem sååå :))
Kramkram ^^

Haft en sjukt underbar helg!<3

På fredagen så kom jag då fram med tåget i Nyköping :) Så stog vi sedan och väntade på bussen...som även pajjade (gick inte att svänga med) så vi fick vänta på en ersättningsbuss xD Aja åkte i alla fall ner till centrum för att kolla hyrfilmer dock fanns inga bra...så vi åkte hem till honom :)
Sen där så fixades de tacos framför en Johan Falk film :) Mysfredag de va ^^ Sedan så blev de även ett bad senare under kvällen med tända ljus hihihi :))<3
Ja lördagen sen så vaknade han tidigt för att se julkalendern...själv var man as trött så låg kvar och sov xD
Dagen annars så var vi nere på stan ett tag shoppade och åt middag ute :) Hittade faktiskt ett par mjukisar wiho! (a)<3 Kollade även på när hans bror hade hockeymatch de vann :)
Slutade sen med att vi hamnade på någon sportbar i väntan på att få skjuts hemåt ^^
Sen blev de att bara mysa resten! :)<3
Söndagen var den dagen jag skulle hem :'( Vi ställde kl på 07:00 för att de var friåkning på skridskor kl 08:00 dock stängde man av alarmet...men Robin vaknade en stund senare ändå xD Så blev till att äta frukost och sen dra iväg till ishallen :)) Ungen åkte ju 8:or runt mig med fyyy...aldrig åkt med hockeyrör heller sååå :'(
Sen så blev de duschen, tv och så spelade han trummor :) Och så blev de även Solsidan innan vi skulle åka mot Södertälje och tåget :)
Tåget hem var segt...men funkade. Sen hämtade pappa upp mig i Uddevalla :) Kram!<3

Tåget till min älskling på fredagen! :*

Inte bloggat på ett tag, varit allmänt utmattad, deppig och allt sånt i veckan...så att blogga stog inte högt på listan alls då :))
Men men, helgen tillbringade jag med min Robin :)
Åkte tåget från Uddevalla 13:10 så gick lite på Nordstan i Gbg då tåget gick därifrån 15:42 :)

Ah sedan så kom jag fram efter drygt 3 timmar i Södertälje där de snöade som fan...de var man ju inte alls beredd på :s Så blev något frusen :(( Väntade sen på tåget till Nyköping och var framme ca 19:44 :))<3

Och pratade med lite fina folk på kik med som gjorde så min tågresa gick fortare <3

Ja och sen när jag kom fram så stog Robin redan där och väntade på mig hihih :*<3